נהיגה בשכרות עונש

כאשר אנחנו מדברים על נהיגה בשכרות עונש הוא דבר שלא ניתן להתחמק ממנו. נהג אשר נתפס נוהג שיכור יקבל ברוב המקרים פסילת רישיון מיידית לתקופה קצובה, רכבו עשוי להילקח והוא צפוי הן לקנס והן למאסר על תנאי או מאסר בפועל – תלוי בהרשאותיו הקודמות ובכמות האלכוהול שהייתה בגופו. ענישה חמורה זו באה בעקבות מספר הולך וגדל של נהגים אשר נוהגים בשכרות ומהווים סכנה לציבור. נהגים אשר צרכו אלכוהול רב עשויים לנהוג בחוסר אחריות, לקבל החלטות לא נכונות בכביש עקב ערפול החושים, לנהוג במהירות רבה בלי לשים לב ולבצע פעולות מסוכנות בכביש אשר עשויות להוביל לתאונה קטלנית.

נהיגה בשכרות עונש מקסימלי

מובן כי כמות האלכוהול ששתה הנהג משפיעה על מידת הסכנה שהוא מהווה לציבור, לכן גם החוק מתחשב בכך. הענישה מתחלקת למצבים הבאים :

  • 290 מיקרוגרם לליטר אוויר נשוף נחשב לכמות האלכוהול המקסימלית המותרת בדם. אדם הנוהג תחת השפעת כמות אלכוהול גבוהה יותר יורשע בנהיגה בשכרות. לרוב תתרחש פסילה של כחצי שנה, קנס כספי ופסילה נוספת על תנאי.
  • אדם אשר נתפס נוהג בשכרות בפעם השניה – בנוסף לקנס ופסילת רישיון לתקופה של לא פחות משנתיים – צפוי לקבל עונש מאסר על תנאי ופסילה על תנאי.
  • כאשר מצויה בגופו של הנהג כמות הגדולה פי 2.5 מן המותר בחוק הוא צפוי למאסר בפועל, 3 שנות פסילה, קנס, מאסר על תנאי ועוד.

מתמודדים עם נהיגה בשכרות

על מנת להתמודד עם מצב בו נתפסתם נוהגים בשכרות תצטרכו לשכור את שירותיו של עורך דין טוב. משרד עורכי דין שמעון הרשקוביץ הינו משרד עתיר ניסיון בתחום דיני התעבורה וידוע בהצלחותיו הרבות בתיקים שונים, גם אלה שנראו בהתחלה קשים ובלתי אפשריים. תוך שימוש בידע נרחב והיכרות עם רזי המקצוע מצליחים פרקליטי המשרד להגיע להסדרים נוחים וטובים עבור לקוחותיהם, כאשר תמיד ישנה התבוננות אחראית ומקצועית על התמונה הכללית, תוך התחשבות בכל התרחישים האפשריים.

נהיגה בשכרות עונש

נהיגה בשכרות עונש
מאמרים נוספים באותו נושא:
השאירו פרטים ונחזור בהקדם:
דילוג לתוכן