עורך דין לתעבורה מוביל

תפקידו של עורך דין לתעבורה הוא לייצג את הנאשם בעבירות הנוגעות לדיני תעבורה. עבירות אלה כוללות נהיגה במהירות מופרזת, אי ציות לשלט עצור, נהיגה בשכרות, מעורבות בתאונה ועוד. ישנן מגוון עבירות אחרות אשר יכולות להוביל לצבירת נקודות כאשר כמות נקודות מסוימת תאלץ אתכם לגשת לקורס נהיגה מונעת. לאחר הקורס מחיקת הנקודות תהיה על תנאי וצבירת נקודות נוספת יכולה להוביל גם לפסילת הרישיון. על מנת להתמודד עם מצב זה יש לפנות בהקדם האפשרי לגורם משפטי המתמחה בדיני תעבורה שיעזור לכם לשמור על רישיונכם ולעזור במחיקת הנקודות.

עורך דין לתעבורה – יש לכם לאן לפנות 

הסכנה של אובדן הרישיון מרחפת מעל ראשו של כל אדם אשר צבר כמות נקודות רבה או ביצע עבירת תנועה חמורה. סכנה זו, במידה ותהפוך לממשית, עשויה להפוך לפגיעה של ממש באורח החיים ובמקרים מסוימים גם לפגוע בפרנסתו של אדם המסתמך על רישיונו כדי להתפרנס, כמו לדוגמא נהגי מוניות או נהגי משאיות. על מנת להימנע מן המצב הלא פשוט הזה תוכלו לפנות למשרד עורכי דין שמעון הרשקוביץ. המשרד מייצג את לקוחותיו בפני מספר גורמים :

  • ערכאות משפטיות הנוגעות לתביעה שהוגשה על ידי המשטרה
  • ייצוג בתביעות אזרחיות ותביעות נזיקין המוגשות עקב התאונה
  • ייצוג בפני הוצאה לפועל במידה וההוצאה לפועל דורשת את רישיונו של הלקוח
  • ייצוג בפני המכון הרפואי לבטיחות בדרכים אשר בוחן את כשירותו הפסיכולוגית והרפואית של הנהג לאחר ביצוע עבירות מסוימות

שמעון הרשקוביץ עורך דין לתעבורה מוביל – היתרון שלך בבית המשפט

תוצאות המשפט תלויות לא רק בסוג העבירה אלא גם בעורך הדין המייצג. יכולותיהם וניסיונם של עורכי הדין במשרדו של שמעון הרשקוביץ נותן לכל אחד מן הלקוחות יתרון רב בעת ההתמודדות עם המשטרה ומערכת המשפט. לזכות המשרד נזקפים אינספור מקרים בהם הצליחו לבטל פסילות מנהליות, להגיע להסדרי טיעון מקלים עבור עבירות חמורות ולהימנע מביקורים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. פנו אלינו כעת באינטרנט או בטלפון והשיגו יתרון בבית המשפט.

עורך דין לתעבורה

עורך דין לתעבורה
מאמרים נוספים באותו נושא:
השאירו פרטים ונחזור בהקדם:
דילוג לתוכן