עורך דין תאונות דרכים מומלץ

עורך דין תאונות דרכים מומלץ לכל מי שעבר תאונות דרכים ומתנהל מול חברות הביטוח והביטוח הלאומי בתביעות פיצויים. אין מדובר אך ורק בעניין של נוחות, זוהי הדרך היחידה למקסם את הפיצויים המגיעים לכם. 

על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, כל מי שסובל מפגיעות גוף בעקבות תאונות דרכים זכאי לפיצויים. אך הדרך לקבלת הפיצויים המגיעים לכם עשויה להיות ארוכה ומתישה. עורך דין טוב הופך את ההליכים לקלים יותר, וגם יודע להילחם לצורך קבלת פיצוי מרבי לנפגעי תאונות דרכים. 

כדאי לדעת כי רבות מתאונות הדרכים מוגדרות כתאונות עבודה. בשביל שתאונת דרכים תוגדר כתאונת עבודה, מספיק שהיא תתרחש בדרך לעבודה (או בדרך חזור). זה אפילו לא חייב להיות רכב של העבודה. אם תאונת הדרכים שלכם הוגדרה כתאונות עבודה התביעה מטופלת על ידי מחלקת תאונות עבודה ונפגעי עבודה במוסד לביטוח לאומי. 

תיק תעבורה

תאונת דרכים עשויה להביא להגשת כתב אישום, זאת בהנחה שחקירת המשטרה הגיעה למסקנה כי אתם נושאים באשמה לתאונת דרכים. למשל אם נהג ביצע עבירה חמורה כמו נהיגה תחת השפעת אלכוהול או מעבר באור אדום. המשטרה מעבירה את המלצותיה לפרקליטות, והם יחליטו האם להגיש כתב אישום ולהזמין אתכם לבית משפט לתעבורה. 

במידה ונפתח נגדכם תיק תעבורה, אתם חייבים עורך דין תאונות דרכים מומלץ. עורך דין לענייני תעבורה יעניק לכם ייצוג בבית המשפט וילחם על זכויותיכם. ללא העזרה המשפטית המערכת המשפטית צפויה לרמוס אתכם ואתם תצאו בעונש מרבי. העונשים יכולים להיות קנסות, שלילת רישיון ואפילו מאסר בפועל. 

בעזרת עורך דין תעבורה ניתן להגיע להסכם טיעון, להפחית אישומים, להפחית את העונש ואפילו להוכיח את חפותכם במקרים מסוימים. 

עורך דין תאונות דרכים מומלץ

עורך דין תאונות דרכים מומלץ

במידה ונפתח נגדכם תיק תעבורה והוזמנתם לבית המשפט עליכם לחפש עורך דין תאונות דרכים מומלץ. אך חשוב להדגיש כי לא כדאי לחכות עד לזימון לבית המשפט. כבר ברגעים הראשונים לאחר התאונה מומלץ לפנות ל עורך דין תעבורה בקריות על מנת לקבל עזרה משפטית. 

מיד לאחר התאונה נפתחת חקירה ואתם עשויים לפגוש את חוקרי המשטרה אפילו בבית החולים, במידה וחס וחלילה הפציעה הובילה לאשפוז. כל דבר שתגידו יכול לשמש כנגדכם בבית המשפט, ולכן חשוב לקבל ייעוץ משפטי. 

חשוב לבחור עורך דין תעבורה המתמחה בתחום תאונות הדרכים. עורכי דין יש בשפע, אך כל עורך דין עוסק בתחומים אחרים הדורשים ידע אחר. ישנם עורכי דין המתעסקים בדיני משפחה, אליהם תפנו במידה ותרצו להתגרש או לערוך הסכם ממון. ישנם עורכי דין המתעסקים בתאגידים וכו‘. אבל במידה ועברתם תאונת דרכים, אתם זקוקים לעורך דין המתמחה בתחום זה. 

עורך דין תאונות דרכים מכיר ושולט בכל מה שקשור לנושא. מדובר קודם כל בחקיקה, אך גם הרבה יותר מזה. עורך דין תאונות דרכים מכיר את התנהלות המשטרה והאופן בו מתבצעות החקירות לאחר תאונות הדרכים. עורך הדין מכיר את אופן ההתנהלות של בתי המשפט לתעבורה. מכיר את פסקי הדין והתקדימים המשפטיים ויודע גם כיצד להתנהל מול הביטוח הלאומי, חברות הביטוח הפרטיות, המכון הרפואי לבטיחות בדרכים והוועדות הרפואיות. עורך דין טוב יכול לעשות את ההבדל. 

אם הוזמנתם לבית משפט ב תיק תעבורה, חפשו אחר עורך דין בעל וותק וניסיון בנישה הזו של תעבורה ותאונות דרכים. 

עורך דין תעבורה שמעון הרשקוביץ

משרד עורכי דין הרשקוביץ ושות‘ הוא משרד עורכי דין מוביל לנושאי תעבורה. יש לנו משרדים בקרית ביאליק, בני ברק ואילת – אנו מעניקים שירותי לנפגעי תאונות דרכים בכל רחבי הארץ. 

במסגרת השירותים שלנו תוכלו לקבל ייצוג בבתי משפטי לתעבורה, ייצוג מול המשטרה, משרד הרישוי וכל הגופים הרלוונטיים. 

אנו מעניקים ללקוחותינו את המעטפת המשפטית לצורך התמודדות עם כל בעיה בתחום דיני התעבורה, מקנסות משטרה ונקודות ועד ייצוג של נפגעי תאונות דרכים. 

שמעון הרשקוביץ מביא איתו ניסיון רב בתחום המשפטי. לפני שהחל להציע את שירותיו בשוק הפרטי עבד בפרקליטות המדינה ויש לו הכרות פנימית עם המערכת. נושאי תעבורה הם התחום העיקרי של המשרד – בזה אנו שולטים. 

עד היום הענקנו שירות לאינספור לקוחות במקרים של תאונות דרכים, עברות תנועה חמורות, שלילית רישיון, התנהלות מול המרב“ד ועוד. הניסיון שלנו מדבר בעד עצמו. 

תיק תעבורה

עקבו אחרינו גם בטויטר

 

תיק תעבורה
מאמרים נוספים באותו נושא:
השאירו פרטים ונחזור בהקדם:
דילוג לתוכן