עורך דין תעבורה בקריות

עבור תושבי הקריות עורך דין תעבורה בקריות הוא האדם העומד בינם לבין שלילת רישיונם. עורך דין תעבורה אמון על המלאכה העדינה של שמירת הרישיון בכיסו של הנאשם בלי שיצטרך להיפרד ממנו כלל, או לפחות לא לתקופה ארוכה. מיותר לציין מהי חשיבותו של הרישיון ואיזה אי נוחות מייצרת שלילתו – במיוחד לאנשים אשר התרגלו להגיע לכל מקום עם הרכב. המחשבה על ביצוע הסידורים או ההגעה לעבודה בעזרת אוטובוס נראית כמו סיוט עבור אלה שהורגלו לרכב צמוד, וכאשר הרכב של אותו אדם משמש לפרנסתו הרי שהבעיה גדולה שבעתיים.

שמעון הרשקוביץ – עורך דין תעבורה בקריות

בעוד עבור עבירות מסוימות כמו אי מתן זכות קדימה או נהיגה במהירות העולה ב-20 קמ"ש על המהירות המותרת סביר שלא תאבדו את רישיונכם, הרי שעבירות אחרות כמו תאונה עם נפגעים ונהיגה בשכרות עשויה להוביל לאובדן הרישיון לתקופה ארוכה. בנוסף לשלילה מנהלית לתקופה קצובה אותו יכול קצין המשטרה לקבוע במקום, צפוי לנאשם הליך שאורך מספר חודשים במהלכו עליו להוכיח את גרסתו בסיפור ולנסות להשיג הקלה בעונש.

משרד עורכי דין שמעון הרשקוביץ מטפל במגוון סוגי עבירות תנועה, הן עבירות בגינן נשקפת סכנה לרישיון והן עבירות המסתכמות בדוחות. עבירות בהן המשרד מטפל כוללות בין היתר :

  • נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים אחרים
  • נהיגה במהירות מופרזת
  • תאונות רכוש
  • תאונות עם נפגעים
  • נסיעה באור אדום
  • צבירת נקודות
  • ועוד

מחפשים עורך דין תעבורה בקריות?

לעיתים כל מה שאנו זקוקים לו הוא עזרה של חבר. משרד עורכי דין שמעון הרשקוביץ עשוי להפוך לחבר הכי טוב שלכם לתקופה הקרובה במידה והואשמתם בעבירת נהיגה חמורה. כמו חבר אמיתי כך גם נציגי המשרד יעשו את המקסימום עבורכם ויאמינו בצדקתכם לאורך כל הדרך. על ידי בחינה מדוקדקת של הראיות, ייעוץ באשר להתנהלות נכונה וחכמה אל מול גורמי המשטרה והמשפט, ראיה של התמונה הכוללת ושימוש בכל הידע והניסיון שנצבר במשרד – לקוחות המשרד ייהנו מהייצוג המשפטי הטוב ביותר.

עורך דין תעבורה בקריות המלצהעורך דין תעבורה בקריות והסביבה

 

עורך דין תעבורה בקריות

עורך דין תעבורה בקריות
מאמרים נוספים באותו נושא:
השאירו פרטים ונחזור בהקדם:
דילוג לתוכן