עורך דין תעבורה ייעוץ

במידה ונתקלתם בבעיה הקשורה לדיני תעבורה, ניתן להיעזר במשרד של עורך דין תעבורה ייעוץ . אם למשל הייתם מעורבים בתאונת דרכים ואינכם יודעים כיצד לנהוג, אם עצר אתכם שוטר ודרש מכם לבצע בדיקת ינשוף או כל סוגיה הקשורה לדיני תעבורה – תמיד יש לכם את הזכות לייעוץ משפטי באמצעות עורכי דין לענייני תעבורה. 

עורך דין תעבורה בחיפה בקיא בחוקי התנועה, מדיניות המשטרה, התנהלות מול חברות הביטוח וכל סוגיה אשר יכולה להיות קשורה לדיני תעבורה. למשל במקרים רבים אנשים פונים לסיוע משפטי לאחר שקיבלו דוח על נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה תחת השפעה אלכוהול, שימוש בסלולר בזמן נהיגה או עבירה אחרת. לא תמיד דו“ח המשטרה מוצדק. אם אתם חושבים שהדוח אינו מוצדק או שהיה משהו פגום בהליך, זכותם לפנות ל עורך דין תעבורה . 

גם אם ביצעתם עבירה על החוק, עדיין אתם זכאים לייצוג משפטי. 

עורך דין תעבורה ייעוץ

עורכי דין לענייני תעבורה

כל נהג עלול לקבל דוח תעבורה ממשטרת ישראל, ואף  הזמנה לבית דין. יתכן שביצעתם עבירת תנועה וקיבלת דו"ח, אך יתכן גם שהדוח לא היה מוצדק. בכל אחד מהמקרים מגיע לכם ייצוג משפטי וחשוב לנצל את הזכות הזו. 

ישנן אפשרויות שונות לביטול דוחות משטרה, להפחתת כתבי אישום והמתקת גזר הדין. אך האזרח הקטן הוא חסר סיכוי מול המערכת. ללא עזרתו של עו“ד תעבורה הסיכויים להצליח להיאבק במשטרה בבית המשפט לתעבורה שואפים לאפס. ולא רק שסיכויי ההצלחה נמוכים, ישנם מקרים רבים בהם אזרחים מערערים על דוחות ובסוף רק מסתבכים עוד יותר. כאשר עומדים בפני בית המשפט לתעבורה, בסמכותו של בית המשפט גם לקבוע עונש חריף יותר מהדוח שעליו ערערתם. לכן בטרם הגשת בקשה להישפט חשוב להתייעץ עם עורכי דין לענייני תעבורה. 

עורך דין תעבורה

סביר להניח שלא תמצאו עורך דין תעבורה . בסופו של דבר ייצוג משפטי הוא תהליך שלם הגודל זמן, ולא משהו שניתן לסגור באיזו שיחת טלפון. אך עורך דין תעבורה ייעוץ ניתן לקבל. תוכלו לפנות אל עורך הדין על מנת להסביר לו באופן כללי את נסיבות המקרה ולהחליט האם תרצו להשתמש בשירותיו. 

למשל במקרים רבים אנשים שוקלים לערער על דוח משטרה. במקרה כזה רצוי לפנות ל עורך דין תחבורה על מנת לקבל ייעוץ מקצועי. יתכן שמייד עורך הדין יבין שאין לכם קייס וימליץ לכם לשלם את הדוח ולהימנע מהגשת בקשה להישפט. במקרה שכזה לא נהוג לבקש תשלום. אך במידה ועורך הדין יזהה כי ישנו סיכוי סביר להצליח לבטל את הדוח בבית המשפט, או שדרושה בחינה עמוקה יותר של המקרה; אתם תצטרכו להחליט האם אתם רוצים לשכור את שירותיו. 

עורך דין תעבורה

עו“ד תעבורה

עורך דין מומחה לתעבורה יכול להעניק סיוע למגוון של מקרים. כמובן שאינכם נלחמים בבית המשפט עבור כל דוח תנועה. אך במידה והדוח כרוך בנקודות וישנן סנקציות כבדות כמו שלילת רישיון נהיגה או חשש ממאסר בפועל – חובה עליכם לפנות למשרד עורכי דין לענייני תעבורה. 

להלן כמה דוגמאות למקרים בהם אנשים נעזרים במשרד עורכי דין לענייני תעבורה: 

בקשה להישפט – במקרים רבים אנשים מקבלים דוח משטרה ומבקשים להישפט. למשל זו יכולה להיות בקשה להישפט על עבירת מהירות או כל עבירה אחרת. 

זימון לבית משפט – עבירות תנועה רבות גוררות זימון לבית המשפט. למשל נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה תחת השפעת אלכוהול ומקרים שונים של נהיגה מסוכנת. 

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב“ד) – המרב“ד הוא הגוף המבצע בדיקות רפואיות עבור משרד הרישוי. החלטותיו יכולות לפסול רישיונות נהיגה מטעמים רפואיים. באמצעות עורך דין לענייני תעבורה ניתן להגיש ערער על החלטות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. 

עורך דין תעבורה

עורך דין תעבורה ייעוץ

רישיון נהיגה הוא דבר חשוב. כאשר נשלל מכם רישיון הנהיגה הדבר עלול לפגוע ביכולת שלכם להתפרנס. דוחות וצבירת נקודות עלולים להביא במהירות לפסילת רישיון הנהיגה. אם משהו מאיים על רישיון הנהיגה חשוב להיות זהירים. לא תמיד דוחות המשטרה מוצדקים ובמקרים רבים ניתן להפחית את האישום. אך לצורך כך אתם זקוקים למי שילחם עבורכם – עליכם לפנות ל משרד עו"ד דיני תעבורה. 

כאשר אתם זקוקים לייעוץ וייצוג משפטי מול משרד הרישוי, משטרת ישראל,  בית המשפט לתעבורה או המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, משרד עורכי דין הרשקוביץ ושות‘ עומד לשירותכם. שמעון הרשקוביץ התמקצע בתחום דיני התעבורה ורכש ניסיון רב. כל לקוח זוכה לטיפול אישי ופתרון משפטי המתאים עבורו.

עו"ד תעבורה בפייסבוק

עורכי דין לענייני תעבורה

 

 

עורכי דין לענייני תעבורה
מאמרים נוספים באותו נושא:
השאירו פרטים ונחזור בהקדם:
דילוג לתוכן