תאונת אופנוע עורך דין

תאונת אופנוע עורך דין – מידי יום מתרחשות תאונות דרכים מחרידות על כבישי ארצנו, וביניהן גם תאונות בהן מעורבים רוכבי אופנועים. אם חס וחלילה הייתם מעורבים בתאונת אופנוע, אתם זקוקים ל עורך דין תעבורה על מנת לקבל ייצוג משפטי מול הביטוח וגם בית הדין לתעבורה במידה והוגש נגדכם כתב אישום. 

על פי הסטטיסטיקות מספר תאונות הדרכים בהן היו מעורבים אופנועים אינו מעודד. בשנת 2021 נרשמה עלייה במספר הנפגעים והיא נחשבת לאחת השנים הקטלניות ביותר בדרכים עבור רוכבי האופנועים. בשנת 2021 נהרגו בכבישי הארץ 89 רוכבי אופנועים! זאת מתוך 364 הרוגים בכביש בסך הכל. וגם שנת 2022, שעדיין לא הסתיימה, כבר הביאה אותנו ל 12 הרוגים בתאונות אופנוע בחודשיים הראשונים של השנה. נתונים אלו הם מזעזעים, עלינו לגלות אחריות ולעשות הכל על מנת למנוע את תאונות הדרכים – להן אין פתרון משפטי. 

חלקם של ההרוגים בתאונות האופנוע נהרגו בתאונות בהן היו מעורבים כלי רכב, אך מקרים רבים הם פשוט תוצאה של איבוד שליטה של נהג האופנוע. 

תאונת אופנוע עורך דין
תאונת אופנוע עורך דין

תאונת אופנוע עורך דין

תאונות אופנוע הן במקרים רבים תאונות בעלות פגיעות קשות מאוד, זאת בגלל האופי המיוחד של האופנוע המותיר את הנהגים חשופים לפגיעות ישירות. אך מבחינת החוק תאונת אופנוע היא תאונת דרכים לכל דבר, אין דין שונה עבור האופנועים. על נהגי האופנועים חלים אותם חוקי תנועה, חובת הביטוח ואותן הפרוצדורות במקרה של תאונת דרכים. בדיוק כמו כל נהג אחר המעורב בתאונות דרכים, גם במקרה זה אתם עשויים להזדקק לעזרתו של עורך דין דיני תעבורה רמלה. 

רוכבי האופנועים זכאים לפיצויים על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, בדיוק כמו כל נהג של רכב מנועי אחר. וגם במקרה זה אין קשר בין שאלת האשמה בתאונה לבין שאלת הפיצויים עבור נזקי גוף. לכל נפגע בתאונות דרכים מגיעים פיצויים על נזקי הגוף שנגרמו לו!

תאונת אופנוע עורך דין – נזק לרכוש

אנו מקווים שלא תעברו שום תאונת דרכים, אך במידה וזה קרה בואו נקווה שמדובר אך ורק בתאונה עם נזק לרכוש ולא תאונת דרכים עם נזקי גוף. 

במידה ומדובר בתאונה עצמית, תוכלו לתבוע את חברת הביטוח המקיף בהתאם לפוליסה שרכשתם. במקרה זה הנוהל הרגיל הוא לקבל חוות דעת של שמאי רכב על היקף הנזק ולאחר מכן להעביר את האופנוע אל המוסך. חברת הביטוח תפצה אתכם על פי הערכת השמאי והתאנים הקבועים בפוליסה. אם אין לכם ביטוח מקיף, דבר מאוד לא מומלץ, תאלצו לשלם את הנזק מכיסכם.

במידה ונפגעתם בתאונת פגע וברח, עליכם לפנות אל עורך דין דיני תעבורה רמלה על מנת להגיש תביעה נגד ’קרנית‘; הקרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים. זהו גם הגוף אליו מגישים את התביעה כאשר נפגעים מרכב הנוסע ללא ביטוח חובה. 

תאונת אופנוע עורך דין – נזקי גוף

לצערנו הרב אפילו תאונות אופנוע קלות עלולות להוביל לנזקי גוף קשים, וזאת למרות הקסדות ואביזרי הבטיחות בהם אתם משתמשים. במצב זה מגיעים לכם פיצויים על פי החוק לפיצויי נפגעי תאונות דרכים. בית המשפט יחליט על גובה הפיצויים, אך זהו תהליך בו מעורבות וועדות רפואיות וישנה בחינה של נזקי הגוף שנגרמו לכם, השפעתם על התעסוקה שלכם וכל ההוצאות שהן גורמות לכם. זהו אינו מדע מדויק וכאן בא לידי ביטוי כישרונו של עורך הדין להילחם עבורכם על מנת למקסם את סכום הפיצויים. ולא נשכח שתהליכים אלו מתנהלים במקביל לתהליך ההתאוששות שלכם. זוהי עשויה להיות תקופה לא קלה עבורכם, וכאן חשוב שיהיה לכם עורך דין שאליו אתם יכולים לסמוך. 

עורך דין דיני תעבורה רמלה
עורך דין דיני תעבורה רמלה

עורך דין דיני תעבורה רמלה

לאחר תאונת האופנוע עליכם להקדים לפנות לעזרה משפטית. אתם עשויים למצוא את עצמכם מתמודדים לא רק עם תביעות פיצויים, אלא גם תחת חקירת משטרה בעקבות תאונת דרכים וכתבי אישום בבית המשפט לתעבורה; זאת במידה וישנו חשד כי אתם אשמים בתאונה. גם אם זו אשמתכם, וגם אם התאונה נבעה בעקבות התנהלות לא תקינה שלכם, עדיין מגיע לכם ייצוג משפטי. במידה ואתם זקוקים לשירותים משפטיים, עו“ד לענייני תעבורה שמעון הרשקוביץ מעמיד לשירותכם את ניסיונו רב השנים בתחום תאונות דרכים, פיצויים לנפגעים וייצוג בבית משפט לתעבורה. בעזרתנו תוכלו להקל על ההליכים, לנצח את הבירוקרטיה, ולממש את הזכויות המגיעות לכם. 

התעדכנו גם באמצעות דף הפייסבוק

 

עורך דין דיני תעבורה רמלה
מאמרים נוספים באותו נושא:
השאירו פרטים ונחזור בהקדם:
דילוג לתוכן