נהיגה במהירות מופרזת

החברה שלנו סובלת ממגוון תופעות שפוגעות בנו באופן קשה כמו תזונה לא נכונה, זיהום אוויר, חוסר בפעילות ספורטיבית, שימוש במכשירים הפולטים קרינה ועוד. נהיגה במהירות מופרזת היא אחת מהתופעות אשר פוגעות בנו יותר מכל לצד נהיגה בשכרות ועבירות נהיגה קשות אחרות.

בעוד תזונה לקויה או זיהום אוויר פוגעות בנו לאורך זמן הרי שעקב נהיגה במהירות מופרזת עשויה להתרחש פגיעה הרסנית ומיידית אשר תפגע באנשים לצמיתות ואף יכולה להוביל למוות. הקטל בכבישים הוא דבר שנלקח ברצינות על ידי החוק והמשטרה ולכן עבירות כמו נהיגה במהירות מופרזת עשויה להוביל לעונשים חמורים הקבועים בחוק.

סוגי נהיגה במהירות מופרזת

יש מספר סוגים של נהיגה מופרזת, בהתאם למקום בו התבצעה הנהיגה ובהתאם למהירות הנהיגה :

  • נהיגה באיזור עירוני נהיגה של עד 20 קמ"ש מעל המותר תוביל לקנס, עד 30 קמ"ש מעל המותר תוביל לקנס ונקודות ונהיגה של 31 קמ"ש מעל המותר תוביל להזמנה לדין, 10 נקודות ולעיתים אף לפסילה מנהלית.
  • נהיגה באיזור בין עירוני במהירות מופרזת של עד 25 קמ"ש מעל המותר תוביל לקנס, נהיגה של עד 40 קמ"ש מעל המותר תוביל לקנס ונקודות ונהיגה של 41 קמ"ש מעל המותר תוביל להזמנה לבית משפט ו-10 נקודות עם אפשרות לפסילה מנהלית של הרישיון ל-30 יום.

על העונש שתקבלו ישפיע גיליון ההרשעות הקודם שלכם, סוג העבירה, השופט וכמובן הייצוג המשפטי שלכם.

ייצוג משפטי איכותי לתוצאות מיטביות במקרה של נהיגה במהירות מופרזת

על מנת לקבל ייצוג משפטי איכותי שיוביל לתוצאות מיטביות עבורכם פנו בהקדם אל משרד עורכי דין שמעון הרשקוביץ. המשרד מתמחה בדיני תעבורה כאשר לרשותכם סניפים בצפון, מרכז ודרום הארץ. המשרדים כוללים עורכי דין המתמחים גם בתביעות נזיקין והוצאה לפועל, כך שכל תיק מקבל כיסוי והגנה מפני כל התפתחות שעשויה להתרחש. על ידי בדיוק מדוקדקת ומקצועית של כל תיק אנו מצליחים לחזות ולטפל בהצלחה בכל הסתעפות של תיק עבירת התנועה.

פנו כעת אל משרד שמעון הרשקוביץ והשיגו תוצאות מיטביות בבית המשפט.

נהיגה במהירות מופרזת

נהיגה במהירות מופרזת
מאמרים נוספים באותו נושא:
השאירו פרטים ונחזור בהקדם:
דילוג לתוכן