עורך דין תעבורה בצפון

עבור אנשים מסוימים, עורך דין תעבורה בצפון הוא לא פחות ממושיע. בעוד בדינים אחרים כמו דיני תעבורה או נזיקין הדבר העומד על הפרק הוא בעיקר כסף – הרי שבדיני תעבורה בנוסף לכסף עומד על הפרק נושא הרישיון. ככל שהתלות שלנו ברכב הולכת וגדלה גם חשיבותו של הרישיון הופכת למכרעת. הרכב הוא האמצעי שלנו לעשות קניות, להגיע לעבודה, לנסוע לבנק, ללכת לבקר חברים או לצאת לסרט עם בת הזוג. קשה לדמיין מצב בו איננו יכולים יותר להשתמש ברכב, מצב אשר עבור אנשים מסוימים יכול לשתק חלק מחייהם, בייחוד כאשר מדובר בנהגי מונית, נהגי משאית או סוכני שטח הזקוקים לרכב לפרנסתם.

לא נכנעים לתביעות – עורך דין תעבורה בצפון

במידה והתרחשה פגיעה גופנית בנוסע אחר או עובר אורח – יתכן ואתם עומדים בפני תביעה אזרחית בנוסף לתיק התעבורה שיפתח נגדכם. מקרה בו הנהג לא היה מבוטח בביטוח מתאים הופך לסבוך אף ויתר, כאשר תביעות נזיקין במקרה שכזה יכולות להגיע לסכומים של מיליוני שקלים. מובן כי הצד השני תמיד ינסה להוציא את המקסימום מן המצב הנתון אך אין זה אומר שצריך להישאר פאסיביים. פניה בהקדם האפשרי לגורם משפטי המתמחה בדיני תעבורה דוגמת שמעון הרשקוביץ תפתור לכם מועקות רבות ותחסוך לכם סכומי כסף רבים. המשרד מעסיק 3 עורכי דין מובילים העוסקים בנושאי :

  • דיני תעבורה
  • דיני נזיקין הקשורים לעבירות תנועה
  • הוצאה לפועל הנוגעת לרכב ולרישיון הלקוח

משרד עו"ד שמעון הרשקוביץ – נוסעים איתך לאורך כל הדרך

משרד עורכי דין שמעון הרשקוביץ מתמחה בדיני תעבורה על שלל גווניהם תוך כדי התחשבות בכל התרחישים אשר עשויים להתרחש במהלך התיק. ביטול הקנס אינו מספיק במידה וצברתם נקודות אשר עשויות להוביל לפסילת הרישיון, החזרת הרישיון אינה מספיקה במידה והנכם חשופים לתביעה אזרחית – את כל הדברים הללו צוות המשרד ייקח בחשבון ויערך אליהם בהתאם, תוך שאתם זוכים לייעוץ משפטי מקצועי אמין ומוביל הכולל ייצוג בכל הערכאות המשפטיות כמו גם מול גורמי המשטרה והמכון הרפואי לבטיחות בדרכים.

עורך דין תעבורה בצפון

עורך דין תעבורה בצפון
מאמרים נוספים באותו נושא:
השאירו פרטים ונחזור בהקדם:
דילוג לתוכן